Geen voorrang als intermediair bij de BelastingTelefoon wegens grote drukte

16 juni, 2022 (11:06)

Gezien de vele negatieve berichtgeving, fouten, vertragingen, onderbezetting, software- en invoerings-problemen en institutionele discriminatie om maar eens wat te nomen, vraag ik mij af hoelang het nog duurt voor die zaak daar volledig crasht…

En nu dit weer:

Op 1 juni 2022 en op 4 juni 2022 heeft de redactie u geïnformeerd over de grote drukte waarmee de BelastingTelefoon op dit moment te maken heeft, en over de maatregelen die de Belastingdienst daarom neemt.

Normaal gesproken krijgt u als fiscaal dienstverlener voorrang door gebruik te maken van Helpdesk Intermediairs. Besloten is om deze voorrang tijdelijk stop te zetten, om de drukte beter te kunnen verdelen en de wachttijden voor iedereen te beperken.

Het kan dus zijn dat u langer moet wachten op een medewerker van de BelastingTelefoon om uw vraag te kunnen stellen voor uw cliënt(en).